W przypadku wystąpienia szkody należy:
Złożyć pisemnie do Powiatowego Zarządu Dróg zgłoszenie zawierające:
- adres korespondencyjny poszkodowanego
- opis zdarzenia (ulica, data. godzina, kierunek jazdy, przyczynę zdarzenia, uszkodzenia w pojeździe, czy była policja na miejscu zdarzenia i spisała protokół, inni świadkowie, inne okoliczności zdarzenia)
- dane pojazdu (marka i model, numer rejestracyjny)
- szkic miejsca zdarzenia (dokładny szkic sytuacyjny miejsca zdarzenia z dowiązaniem się do punktów stałych typu lampy uliczne, numery posesji, słupki drogowe)
- w przypadku pojazdów mechanicznych do wniosku należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego (obie strony) oraz ubezpieczenia OC, prawa jazdy, dowodu osobistego, notatkę policyjną
Wniosek wraz załącznikami złożyć należy:
- osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Ciechanowie
- listownie na adres siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Ciechanowie