Budowa lub przebudowa zjazdu należy do właściciela lub użytkowanika nieruchomości przeległych do drogi, po uzyskaniu, w drodze decyzji administracyjnej, zezwolenia zarządcy drogi na jego lokalizację lub przebudowę.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek na lokalizację lub przebudowę zjazdu z drogi powiatowej wraz z wymaganymi załacznikami:
- kopia dokumentu stwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości,
- aktualny uproszczony wypis z rejestru ewidencji gruntów,
- kopia mapy zasadniczej (sytuacyjno-wysokościowej) dla danego terenu w skali 1:500 zawierającą informację o zagospodarowaniu działek sąsiednich,
- projekt zagospodarowania działki i określenie sposobu włączenia przedmiotowej inwestycji do drogi (2 egz.)
- upoważnienie/pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wnioskodawcą nie jest inwestor) wraz z dowodem zapłaty należnej opłaty skarbowej,
Dokumenty do pobrania:
Wniosek na lokalizację lub przebudowę zjazdu
Załączniki